Voltam

Voltam boldog és boldogtalan
Volt,hogy már majdnem feladtam
Voltam álszent és voltam angyal
Megbukott hittel harcoltam nappal

Voltam büszke majd aztán sértett
Volt,hogy az érzés szét tépett:
Hogy futni kell,csak messze innen
Mert veszteni valóm már úgy sincsen

Voltam hangos,elcsendesültem
Mély álomba szenderültem:
Nem vagyok más csak illúzió
Rejtett gondolat,téves fikció

 

Ildikó

Szerző: MCIS  2011.08.08. 15:31 1 komment

Címkék: vers illúzió fikció angyal boldog hangos álszent boldogtalan sértett büszke rejtett gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://mcis.blog.hu/api/trackback/id/tr303134200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metal89 2011.09.02. 12:36:17

A költő benned él... :D
Nagyon szép vers Ildikó...
süti beállítások módosítása